Saturday, February 09, 2008

二月書單

閱讀對我來說是一種很好的自我成長方式,可能也因為我本身比較喜歡靜態的活動, 就算是潛水及瑜珈相對來說算是動作不會太激烈的。上個禮拜去拜訪Maggie的新家,更發現我們兩看的書還有蠻大部分的重疊,讓我開始研究了一下我的書單。

在台南高鐵車站時就看到幾本有趣的書想買,但就想等回到台北的誠品在買還可以有折扣及積點。所以今天就買了好幾本書,等我一一讀完再來跟大家報告。

<胡雪巖 上下卷> 二月河,薛家柱
<波特貝羅女巫, A Bruxa De Portobello> Paul Coelho
<深夜加油站預見蘇格拉底, Way of the Peaceful Warrior: A Book That Changes Lives> Dan Millman
<我的孤兒寶貝, My Best Friend's Girl> Dorothy Koomson
<早上十點以前搞定工作> 高井伸夫
<恩寵與勇氣> Ken Wilber

2 comments:

Unknown said...

Hi. :)
I know this sounds completely random but I was really bored today, googled my name and your blog came up. Just wanted to say hi cos I'm from taipei too but I live in New Zealand~~

Jenny Yang said...

Hi Jenny! It's really random but very interesting to find someone sharing the same name. Hope you enjoy my blog.