Tuesday, December 15, 2009

漫漫阿姨

把房門關上坐在書桌前想好好評估一下自己現在的狀況及對明年的規劃,門外傳來的是容容寶貝聲聲"阿姨"的呼喚,每聲呼喚都打進我心底,雖然不是自己懷胎十月所生,但他就像我自己的孩子,真的捨不得在他成長的這個階段長期離家,但這好像是我決定為愛奔走天涯不得不的取捨,對未來仍就有不少的不確定感,不管是工作上,感情上,還是生活上,在這變動的時刻更是明顯,但我還是得堅持相信我可以尋得最好的安排,讓我的所愛都在我身邊。

I LOVE YOU ALL!!

2 comments:

V said...

Jenny加油喔!! Everything will be alright - as long as we believe so. Big hug and Happy new year!:)

Jenny Yang said...

Thank you!! My Dear Vega!!

It's really not easy to stay clam when facing lots of uncertainties. However, I just realized the old saying "以不變應萬變" is really true!!

Just need to hold on and get things done one by one!! Wish you a great new year ahead also!! : )